Steven Wolma

“Met marketing bijdragen aan gelijke kansen voor ieder kind.”

Steven Wolma is marketeer bij 1801 en zet zijn expertise in om de zichtbaarheid van de organisatie te vergroten. Hij ontwikkelt en optimaliseert marketingcampagnes die bijdragen aan het versterken van de positie van 1801 bij de doelgroep. Met ervaring in e-mailmarketing en marketingautomatisering weet Steven doelgerichte strategieën te ontwerpen die aansluiten bij de missie van 1801.

Steven blinkt uit in het optimaliseren van (online) marketingcampagnes. Hij weet data en creativiteit samen te brengen om effectieve en doeltreffende resultaten te behalen. Zijn motivatie komt voort uit zijn passie voor maatschappelijk impactvol werk: “Ik wil mijn marketingkennis graag inzetten voor een organisatie die een verschil maakt in het leven van kinderen.” Deze persoonlijke drijfveer vertaalt zich in zijn inzet om bij te dragen aan de ontwikkeling van kinderen in het onderwijs.

Steven geniet van zijn werk omdat hij hiermee helpt om de impact van 1801 zichtbaar te maken. Hij hoopt met de campagnes niet alleen de groei van de organisatie te stimuleren, maar ook meer scholen te inspireren om samen met 1801 kinderen de ondersteuning te bieden die ze nodig hebben. Zo draagt hij indirect bij aan gelijke kansen voor ieder kind.

Gerelateerd